Break_Bond_007 Geschrieben 25. September 2012 Teilen Geschrieben 25. September 2012 The Longest Night – 10 Gamerscore Complete the tutorial. Gone to Hell – 15 Gamerscore Complete Chapter 1 in Leon’s campaign. Buried Secrets – 15 Gamerscore Complete Chapter 2 in Leon’s campaign. Get on the Plane – 15 Gamerscore Complete Chapter 3 in Leon’s campaign. Big Trouble in China – 15 Gamerscore Complete Chapter 4 in Leon’s campaign. The Trouble with Women – 15 Gamerscore Complete Chapter 5 in Leon’s campaign. Rescue the Hostages – 15 Gamerscore Complete Chapter 1 in Chris’ campaign. Tragedy in Europe – 15 Gamerscore Complete Chapter 2 in Chris’ campaign. After Her! – 15 Gamerscore Complete Chapter 3 in Chris’ campaign. There’s Always Hope – 15 Gamerscore Complete Chapter 4 in Chris’ campaign. Duty Calls – 15 Gamerscore Complete Chapter 5 in Chris’ campaign. Money Talks – 15 Gamerscore Complete Chapter 1 in Jake’s campaign. A Revolting Development – 15 Gamerscore Complete Chapter 2 in Jake’s campaign. Let’s Blow This Joint – 15 Gamerscore Complete Chapter 3 in Jake’s campaign. Still on the Run – 15 Gamerscore Complete Chapter 4 in Jake’s campaign. See You Around – 15 Gamerscore Complete Chapter 5 in Jake’s campaign. Green around the Ears – 15 Gamerscore Complete the entire game on Amateur. Normal Is Good – 30 Gamerscore Complete the entire game on Normal. Back in My Day – 30 Gamerscore Complete the entire game on Veteran. Leave It to the Pro – 90 Gamerscore Complete the entire game on Professional. Check Out My Dogs – 15 Gamerscore Customize your dog tags. Titular Achievement – 15 Gamerscore Earn 10 different titles. One Is Better Than None – 15 Gamerscore Purchase one skill. Mad Skillz – 90 Gamerscore Max out all the skills that allow you to level up. Silent Killer – 15 Gamerscore Use a stealth attack to take down five enemies. Finish What You Start – 15 Gamerscore Perform a coup de grâce on ten enemies. Bob and Weave – 15 Gamerscore Counter an enemy’s attack three times in row. Down, Not Out – 15 Gamerscore Defeat an enemy while dying, then recover without any help. Lifesaver – 15 Gamerscore Help or rescue your partner ten times. Weapons Master – 30 Gamerscore Use all the weapons in the game and kill ten enemies with each of them. Give a Little Push – 15 Gamerscore Knock ten enemies off a high place. Rising Up – 30 Gamerscore Earn a level-four title. They’re ACTION Figures! – 15 Gamerscore Collect 3 figures. Stuntman – 15 Gamerscore Defeat 20 enemies with the Hydra using a quick shot. Bring the Heat – 15 Gamerscore Take down an enemy from 50 meters away with a headshot using the thermal scope. High Voltage – 15 Gamerscore Defeat ten enemies with a stun rod charge attack. Zombie Massacre – 15 Gamerscore Defeat 500 zombies. J’avo Genocide – 15 Gamerscore Defeat 500 J’avo. B.O.W.s Are Ugly – 30 Gamerscore Defeat 100 enemies that have come out of a chrysalid. I Prefer Them Alive – 15 Gamerscore Rescue two female survivors at the cathedral. Flying Ace – 15 Gamerscore Pilot the VTOL without getting a scratch on it. Hard Choice – 15 Gamerscore Shoot the helicopter pilot with a Magnum at point-blank range. Covered in Brass – 30 Gamerscore Earn 150 different medals. Heirlooms – 30 Gamerscore Collect all the serpent emblems. Secret Achievements (Geheime Erfolge Trophäen) I Spy – 15 Gamerscore Complete Chapter 1 in Ada’s campaign. Counterintelligence – 15 Gamerscore Complete Chapter 2 in Ada’s campaign. This Takes Me Back – 15 Gamerscore Complete Chapter 3 in Ada’s campaign. Ada’s Demise – 15 Gamerscore Complete Chapter 4 in Ada’s campaign. What’s Next? – 15 Gamerscore Complete Chapter 5 in Ada’s campaign. Sneaking Around – 15 Gamerscore Get through the aircraft carrier’s bridge area without being noticed. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
BergFidela Geschrieben 25. September 2012 Teilen Geschrieben 25. September 2012 scheint alles machbar nur profi run wird hart. online kann man ja zur not nen kumpel nehmen aber natürlich erstmal selber versuchen... Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Reiner Geschrieben 25. September 2012 Teilen Geschrieben 25. September 2012 So hart fand ich Profi bei Resident Evil 5 jetzt nicht, nur Ndesu hat mich auf Profi zur Verzweiflung gebracht. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Wesker-1960-48 Geschrieben 25. September 2012 Teilen Geschrieben 25. September 2012 Also die Trophys scheinen ja nicht so anspruchsvoll zu werden. Der Großteil beschränkt sich ja nur auf das Durchspielen der Kampagnen, schön und gut, aber ich hatte ein bisschen mehr Abwechslung erwartet. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
BergFidela Geschrieben 26. September 2012 Teilen Geschrieben 26. September 2012 So hart fand ich Profi bei Resident Evil 5 jetzt nicht, nur Ndesu hat mich auf Profi zur Verzweiflung gebracht. ich hatte unendlich muni für raketenwerfer und die besten waffen so war profi natürlich esay aber ich denke auf normalem wege wärs bestimmt schwer. Ndesu hab ich als Sheva ges gespielt und bin glaub ich nur einmal gestorben. beim wesker/jill kampf bin ich mit zufalls partnern 77x gestorben. alleine gings dann flott... Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Tha Playah One Geschrieben 26. September 2012 Teilen Geschrieben 26. September 2012 Die Trophies scheinen wirklich wie von selbst zu kommen. So hart fand ich Profi bei Resident Evil 5 jetzt nicht, nur Ndesu hat mich auf Profi zur Verzweiflung gebracht.Das kann man ja nicht vergleichen. Sind zwei unterschiedliche Games. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
DataBot Geschrieben 26. September 2012 Teilen Geschrieben 26. September 2012 So hart fand ich Profi bei Resident Evil 5 jetzt nicht, nur Ndesu hat mich auf Profi zur Verzweiflung gebracht. da warst du nicht allein Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
hannover72 Geschrieben 27. September 2012 Teilen Geschrieben 27. September 2012 ich bin gespannt auf den neuen resi teil. habe alle anderen teile auch gespielt. morgen,wenn ich es ausprobiert habe werde ich schlauer sein Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Magnes Geschrieben 27. September 2012 Teilen Geschrieben 27. September 2012 The longest Night Complete the tutorial. Gone to Hell Complete Chapter 1 in Leon's campaign. Buried Secrets Complete Chapter 2 in Leon's campaign. Get on the Plane Complete Chapter 3 in Leon's campaign. Big Trouble in China Complete Chapter 4 in Leon's campaign. The Trouble with Women Complete Chapter 5 in Leon's campaign. Rescue the Hostages Complete Chapter 1 in Chris' campaign. Tragedy in Europe Complete Chapter 2 in Chris' campaign. After Her! Complete Chapter 3 in Chris' campaign. There’s Always Hope Complete Chapter 4 in Chris' campaign. Duty Calls Complete Chapter 5 in Chris' campaign. Money Talks Complete Chapter 1 in Jake's campaign. A Revolting Development Complete Chapter 2 in Jake's campaign. Let’s Blow This Joint Complete Chapter 3 in Jake's campaign. Still on the Run Complete Chapter 4 in Jake's campaign. See You Around Complete Chapter 5 in Jake's campaign. Green around the Ears Complete the entire game on Amateur. Check Out My Dogs Customize your dog tags. Titular Achievement Earn 10 different titles. One Is Better Than None Purchase one skill. Silent Killer Use a stealth attack to take down five enemies. Finish What You Start Perform a coup de grâce on ten enemies. Bob and Weave Counter an enemy's attack three times in row. Down, Not Out Defeat an enemy while dying, then recover without any help. Lifesaver Help or rescue your partner ten times. Give a Little Push Knock ten enemies off a high place. They’re ACTION Figures! Collect 3 figures. Stuntman Defeat 20 enemies with the Hydra using a quick shot. Bring the Heat Take down an enemy from 50 meters away with a headshot using the thermal scope. High Voltage Defeat ten enemies with a stun rod charge attack. Zombie Massacre Defeat 500 zombies. J’avo Genocide Defeat 500 J'avo. I Prefer Them Alive Rescue two female survivors at the cathedral. Flying Ace Pilot the VTOL without getting a scratch on it. Hard Choice Shoot the helicopter pilot with a Magnum at point-blank range. Normal Is Good Complete the entire game on Normal. Back in My Day Complete the entire game on Veteran. Weapons Master Use all the weapons in the game and kill ten enemies with each of them. Rising-Up Earn a level-four title. B.O.W.s Are Ugly Defeat 100 enemies that have come out of a chrysalid. Covered in Brass Earn 150 different medals. Heirlooms Collect all the serpent emblems. Leave It to the Pro Complete the entire game on Professional. Mad Skillz Max out all the skills that allow you to level up. Platinum I Spy Complete Chapter 1 in Ada's campaign. Counterintelligence Complete Chapter 2 in Ada's campaign. This Takes Me Back Complete Chapter 3 in Ada's campaign. Ada’s Demise Complete Chapter 4 in Ada's campaign. What’s Next? Complete Chapter 5 in Ada's campaign. Sneaking Around Get through the aircraft carrier's bridge area without being noticed. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
ccfliege Geschrieben 27. September 2012 Teilen Geschrieben 27. September 2012 @Magnestado0o0: Habe es hierhin verschoben ... Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Wesker-1960-48 Geschrieben 27. September 2012 Teilen Geschrieben 27. September 2012 Also die Trophybilder sehen genial aus Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Tha Playah One Geschrieben 28. September 2012 Teilen Geschrieben 28. September 2012 Also die Trophybilder sehen genial aus Das stimmt wohl. Wenigstens mal welche, die sich gut betrachten lassen und man nicht nur denkt..."Okay, hab ich". Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Scarface-Harry91 Geschrieben 28. September 2012 Teilen Geschrieben 28. September 2012 Das Spiel wird aber bestimmt spass machen auch wenn die Trophies nicht sehr anspruchsvoll sein sollten. Spätestens wenn man es gespielt hat mergt man ja ob sie so einfach sind wie man dachte! Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Der Frosch Geschrieben 28. September 2012 Teilen Geschrieben 28. September 2012 Wenn man schon Listen klaut, dann bitte auch die Quelle nen @Thread Ersteller -> http://www.insidegames.ch/resident-evil-6-alle-erfolge-trophaeen-bekannt/ Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
ooscom Geschrieben 28. September 2012 Teilen Geschrieben 28. September 2012 Yeah und ich hab es schon Sent from my iPhone using Tapatalk Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
higha Geschrieben 28. September 2012 Teilen Geschrieben 28. September 2012 bin schon gespannt auf das platinum emblem ^^ Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cifer Geschrieben 28. September 2012 Teilen Geschrieben 28. September 2012 bin schon gespannt auf das platinum emblem ^^ Habs hier schon eingebunden, darf also dann gerne übernommen werden... http://www.ps3-tools.de/thread.php?threadid=52092 Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Wesker-1960-48 Geschrieben 28. September 2012 Teilen Geschrieben 28. September 2012 Schön, dass es jetzt ne deutsche Trophybeschreibung gibt, aber von dem was ich gelesen hab, na ja. Echt nichts anspruchsvolles dabei, dass wird ja der reinste Spaziergang, aber mal sehen. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
hannover72 Geschrieben 29. September 2012 Teilen Geschrieben 29. September 2012 also ich finde für den anfang auf profi ist es ganz schön knackig.einmal erwischt liegst du am boden.denke mal wenn man die haarigen abschnitte kennt wird es besser Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Tha Playah One Geschrieben 29. September 2012 Teilen Geschrieben 29. September 2012 Kann man gleich auf Profi spielen? Oder haben das schon so viele durch? Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Recommended Posts
Archiviert
Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.