Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Luzern

IVIC_

Recommended Posts

Ja, Burnout ist geil, sehr geil! Spiele ich immer wieder gerne. Wenn mal Hilfe brauchst kannst Dich ja per PSN melden. Hab da noch ein paar weitere Leute am Start, wir haben da schon so manchem bei den Challenges geholfen (und waren froh um die Hilfe anderer bei gewissen Challenges). Mir selber fehlen von den 500 noch ca. 100. Und die voll zu kriegen wird dauern. Dafür sollte ich wieder regelmässiger Burnout spielen. Aber hauptsache Platin, die ist auch bei Burnout sehr einfach. Viel Spass damit, Gruss!

Wiemr links onschwär läse cha, chomi au usem schönschte Kanton im Land :smile:

Fende FCL au guet, aber Fuesbal entressiertmi öberhaupt ned. Nor wenn WM oder EM esch luegi sove Match wie möglech. Aber wenni imene Club höufe denn natürli im FCL

Ech us Ex Lozerner :( (leider) melde mich doch au na zu wort :D

Jaaa Lozern isch die schönschti Stadt im Land, das esch en tatsach und au de FCL isch super, aber leider hani das alles nümme :( bi ja jetzt en Solothurner *kotz*

@Birrer: Saali Päduu :D au wieder daa?? hahaha

Denn chomm weder zrogg uf Lozärn du Heulsuse :biggrin5:

Du heschjo dozemol gezwongener Masse müesse met go uf SO, aber ez bechjo alt gnueg ond chasch sälber entscheide wo dwohnsch.

Also treff die rechtig Entscheidig ond chom zrog, du verlorene Sohn vo Lozärn :biggrin5:

Sali IVIC,

wenn Du im Basler Treffpunkt scho so nätt dr Link ihne tuesch und ich jo gseit ha ich verkörpere beidi Lager, möcht ich natürlich au do no mi Bietrag leiste ;)

Wohne tue ich mittlerwiele in Sursee und es gfallt mir wirklich riesig guet do in Luzärn... oder besser gseit rüüüüüdig guet :smile:

Sali IVIC,

wenn Du im Basler Treffpunkt scho so nätt dr Link ihne tuesch und ich jo gseit ha ich verkörpere beidi Lager, möcht ich natürlich au do no mi Bietrag leiste ;)

Wohne tue ich mittlerwiele in Sursee und es gfallt mir wirklich riesig guet do in Luzärn... oder besser gseit rüüüüüdig guet :smile:

Ja han so döregläse

denne gseh ech eine us lozärn

well ech meine mer wönd üs da ja au zeige

immerhin hemmer en MOD

und wie du es seisch rüüüüdig guet ;):D

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.

• Neu erstellen...