Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Eng fro zu den Spiller

nicentra

Recommended Posts

Soot, eis daitsch Spiller, vu wou kommen dei? Well well mia evtl. Bulletstorm kaafen an die Splatter an Gore Orgien maachen daat Spill jo scha baal aus. Dh wenn eg lo am Saturn e Spill mam DE Fendel kaafen, hunn eg d'Ösi Versioun oder Deitsch Cut, well soss greifen eg ob dei mam Fr Fendel zreck dei misst jo och opp Englesch goen (Original Sound > Iwwersetzung)?

besser hole dir uncut aus AT, Dauer an Versendung länger als Deutschland.

habe mir in Auchan: Dead Space 2 Limited Edition und KillZone3 in Multisprache (wo steht einen Aufkleber den Flagge), gut kann ich kaufen.

Ich sammle lieber gerne Collection Edition.

PS, kann nicht lang luxemburgisch schreiben. Nur Lesen versteht wenig.

von luxemburg bis at isses aber n gutes stück ^^

des problem is ich weiss nicht von wo luxemburgische saturns ihre deutsche spiele kaufen, at oder de; spiele aus de will icke nit wegen schwerer zensur

und wenn des so ist kauf ich franz spiele sollten eh au englisch gehen

Ma daat sinn spieler die net gecut mussen ginn fir De, an dan kann den entwickler sech eng 2 producktionen vun Spiel spueren.

An um Cover ass emmer nemmen een. Awer op der CD sinn dann die 3 drop (DE-EU-US/UK)

An spiel get automatesch op die sproch eweu du dein Playstation System angestahlt hues. Ass die Sproch net drop getet automatesch op Englesch

Daitsch Coveren mat engem PEGI-Logoen sin Uncut. (Ausser et Spill get fier den europäeschen Maart geschnidden, dann muss eng US/JAP-NTSC-Version hier)

Daitsch Coveren mat engem USK sin enner Emstänn cut (Beispiller: Modern Warfare 2, World at War, Wanted ...)

Am Videospillfachhandel gin meechtens keng Cut-Spiller verkaaf, an groussen Ketten ewei Saturn muss een natierlech opassen.

Wann een natierlech wees dass en Spill op daitsch uncut as (wie CoD4, Dead Space 1, Bad Company 2 faalen mer do an) kann en natierlech och eng USK-Versioun kaafen wannn een sech net um Riesen-Stempel vun der USK steiert.

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.

• Neu erstellen...