Danerino Geschrieben 15. Februar 2011 Teilen Geschrieben 15. Februar 2011 Hallo zäme Ig chume usem Kanton Solothurn bi 27gi und sueche no gueti und fairi fahrer fürs GT5. Si zurzit lediglich 4-5 Personen (aui zwüsche 25 bis 35 jährig) und es wär cool wenn mir no es paar me wäre. Mir fahre au gärn mou chli längeri renne mit Quali und nid nume so 3 runde rennen. Gruess Danerino Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Smokestah Geschrieben 23. März 2011 Teilen Geschrieben 23. März 2011 Danerino be drbi (ned Dr Bi:)) game ou gärn GT vor auem hätt i scho lang platin hätt mini ps ned dr YLOD gha, auso han i no mou müesse afo... a jo wo blibe mini maniere, be vo Niederbipp, 24i und zocke süsch ou gärn angeri games online... würd mi über ne add fröie. salut Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Philipp94 Geschrieben 23. März 2011 Teilen Geschrieben 23. März 2011 Ehm, Hallo ? Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Danerino Geschrieben 23. März 2011 Autor Teilen Geschrieben 23. März 2011 Danerino be drbi (ned Dr Bi:))game ou gärn GT vor auem hätt i scho lang platin hätt mini ps ned dr YLOD gha, auso han i no mou müesse afo... a jo wo blibe mini maniere, be vo Niederbipp, 24i und zocke süsch ou gärn angeri games online... würd mi über ne add fröie. salut Salü Smokestah cooli sach, sehr gärn. Isch Smokestah au grad dini PSN-ID? Würd Dir schüsch de e fründschaftsafrog sände. OK, so wies schient bisch Du denne nid schlächt wenn Du richtig Platin gosch, hesch auso svettel event vergoudet!? Ha säuber eigentli au bereits aues vergoudet (bis uf d'Langstreckerenne). Fahrsch Du au mit Länkrad? und wenn jo, mit was für eim? si übrigens zurzit 3 schwitzer und 2 dütschi wo öfters mitenanger fahre. Dr eint kolleg chunt us gunzgen und dr anger vo bauschtu. Wenn säuber au no kollege hesch zum race, eifach adde (Fairness isch eifach wichtig) PSN-ID isch au Danerino. Gruess Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Danerino Geschrieben 23. März 2011 Autor Teilen Geschrieben 23. März 2011 Ehm, Hallo ? Jo, Hallo? Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Philipp94 Geschrieben 23. März 2011 Teilen Geschrieben 23. März 2011 Will ja nicht unhöflich sein, aber was ist das für ein Dialekt/Sprache ?. Echt nicht böse gemeint Jungs !. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
SWAT Geschrieben 23. März 2011 Teilen Geschrieben 23. März 2011 schweizer deutsch^^ man kann doch verstehn was sie schreiben Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Danerino Geschrieben 23. März 2011 Autor Teilen Geschrieben 23. März 2011 Will ja nicht unhöflich sein, aber was ist das für ein Dialekt/Sprache ?.Echt nicht böse gemeint Jungs !. Kein Problem Philipp, kann auch problemlos auf hochdeutsch schreiben. Wohnst Du hier in der Schweiz? Würdest Du auch gerne online mit uns GT5 fahren? Wir suchen bei uns in der Gruppe noch faire Fahrer, welche auch gerne mal längere Onlinerennen fahren (15-45min) inklusive Qualy. Was meinst Du? Gruss Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Smokestah Geschrieben 23. März 2011 Teilen Geschrieben 23. März 2011 @ danerino jep psn id smokestah dà vettel event, dä vettel event, (seufz) isch gloub dr einzig grund werum i platin ned wirde becho. Das züg isch schwär, cha mer gar ned vorstöue das das überhoupt öpper schafft, drfür fähle mer nume no die letschte 2 langstrecke renne 24 h a und b-spec und das wird mer ou no e RIIIIIIIEME fahre mit pad aber cha de scho mit haute, dänki. jo hät scho paar kollege wo das ou game aber die dänke leider das mer Destruction Derby spile und nid GT darum suechi ou i däm forum lüt wo wüsse um was es im renn sport geit i würd meine bis denn Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Danerino Geschrieben 24. März 2011 Autor Teilen Geschrieben 24. März 2011 @ danerinojep psn id smokestah dà vettel event, dä vettel event, (seufz) isch gloub dr einzig grund werum i platin ned wirde becho. Das züg isch schwär, cha mer gar ned vorstöue das das überhoupt öpper schafft, drfür fähle mer nume no die letschte 2 langstrecke renne 24 h a und b-spec und das wird mer ou no e RIIIIIIIEME fahre mit pad aber cha de scho mit haute, dänki. jo hät scho paar kollege wo das ou game aber die dänke leider das mer Destruction Derby spile und nid GT darum suechi ou i däm forum lüt wo wüsse um was es im renn sport geit i würd meine bis denn OK, schriebe Dir denne e afrog übers PSN. Jo, leider schittere sehr vöu ar Platin wägem Vettel Event, isch haut scho nid ganz eifach, mit e chli Üebig packsch das aber scho, eifach nid ufgä. Darf ig froge was de Du für zite bim vettel Event gfahre bisch? fählt Dir no vöu bis zur Goldzit? Hesch Du di bir GT Academy agmäudet? Würd mi wunger nä was dört für ne zit farsch. Jo Destruction Derby geit bim GT gar nid, das passt scho, de fahre mir lieber ire chlinere Gruppe, drfür fair. Gruess Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
siNN0r Geschrieben 24. März 2011 Teilen Geschrieben 24. März 2011 Also ich bin kein Schweizer und grad zufällig über den Thread gestoßen.^^ Aber wenn ich mir das was ihr schreibt laut vorlese (muss dass dumm klingen) dann versteh ich's ^^. Also viel Spaß euch noch Grüße Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
B52B52 Geschrieben 6. August 2012 Teilen Geschrieben 6. August 2012 Hey liebi Schwizer:smile: Be grad rein zuefällig of de Bitrag gstosse. Ond ha ez mol zerst müesse registriere. (hani so oder so vor gha) Sueched ehr den emmerno fahrer? GT5 Love it ! Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Recommended Posts
Archiviert
Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.