Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Allgemeiner Thread zu Call of Duty Black Ops

Marc

Recommended Posts

meine Statistiken werden nicht in die Kampfhistorie übernommen hatte auf WMD 31:2 neuer Rekord wegen höchste K/D und das wird mir aber nicht in der Kampfhistorie angezeigt und auch die kills wurden nicht auf die Gesamtkills drauf gezählt. Was kann ich tun? Warten?

Ja würd ich sagen, warte erst mal. Spiel ein paar Runden weiter, schau nachher nochmal nach ;)

dann raste nochmal aus :lol: scheint ne gute taktik gewesen zu sein:biggrin5:.naja hast aber gesehn das es schaffbar ist von dort weiterzuspielen.irgendwann kommst da schon durch,da die checkpoint situationen immer verschieden laden.solltest also bald durchkommen

Gäbe es eine Trophäe dafür die gleichen 30 Sekunden 100 Mal hintereinander zu spielen hätte ich sie gekriegt. Aber ich habe die Mission nun endlich geschafft :smile:

Was ist in Arbeit ?? Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions ? Prevention of Gunship failing to give player full control under rare conditions ? Prevention of a rare issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances ? Resolved several issues with PS3 parties getting disbanded for next patch (1.04) ? Investigating reports of ?Transmission error? message on PS3 ? Investigating PS3 hard freeze reported to happen for a small number of users in multiplayer ? Investigating reports of VOIP icons not always appearing for some PS3 party clients Was Passiert bei Böhsen sachen Online ?ModdersUsers who have modified their hardware and have run hacked script or code. This includes modifying profile data to use illegal characters in a player?s name.? Instant permaban. You will no longer be allowed to play the game online, and you will be reported to the console manufacturers. BoostersUsers who organize to exploit the game for the explicit purpose of ranking up very quickly or to appear in a high position on the leaderboards.? Minor offense: Temp ban, complete stats reset, leaderboard entries removed once ? Major offense: Temp ban, complete stats reset, permanent ban from appearing on the leaderboards ? Extreme or repeat offenses: Permaban from playing the game online GlitchersUsers who go out of their way to exploit the game to grief other players. An example would be going outside of the map?s clearly defined playable boundary.? Minor offense: Temp ban from playing the game online ? Major offense: Extended temp ban from playing the game online ? Extreme or repeat offenses: Permaban from playing the game online Offensive emblem makersUsers who create emblems that are sexually gratuitous or racially offensive. ? Minor offense: 2-week ban from using the emblem editor, emblem reset to default, emblem purchases wiped ? Major offense: Permanent ban from using the emblem editor

PS: Sry habs einfach mal schlecht kopiert aus nem anderen Forum

Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions ? Prevention of Gunship failing to give player full control under rare conditions ? Prevention of a rare issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances ? Resolved several issues with PS3 parties getting disbanded for next patch (1.04)

Hab mal einen wichtigen Absatz übersetzt :D

Verhinderung, dass Walküre Racketen direkt nach dem Abschuss explodieren (was nur selten vorkommt), Verhinderung das man das Gunship nicht komplett unter Kontrolle hat (was auch nur selten vorkommt), Verhinderung das Spieler in besonderen Umständen einfach außerhalb der Map gelangen/spawnen und das Probleme in Partys behoben werden soll im Patch 1.04 verbessert/beseitigt werden.

Vllt ist die Übersetzung nicht perfekt, aber so versteh ich das..

Prevention of Gunship failing to give player full control under rare conditions ?
Verhinderung das man das Gunship direkt total komplett unter Kontrolle hat nach dem man es angefordert hat (was auch nur selten vorkommt)

Vllt ist die Übersetzung nicht perfekt, aber so versteh ich das..

Wie schreibt man Valkyre Racketen richtig? Oder passt so?

Das erste bedeutet Übersetzt: Verhinderung dass der Angriffshelikopter unter seltenen Umständen dem Spieler nicht die volllständige Kontrolle gibt.

Und Valkyre Rockets = Walküre Racketen.

mfg

Dimortii

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.

• Neu erstellen...