Why_So_Serious Geschrieben 15. Juli 2010 Teilen Geschrieben 15. Juli 2010 Hallo zäme!! Ich ha denkt ich mache do mol en chliine ufruef! Mir (de Clan UxTc) wend euse Clan vergrössere... also besser gseit en ableger id Schwyz mache! Und uf dem weg suech ich es paar Claninteressierti Spieler wo gern MW2 und CoD4 und CoD5 zocke aber im Alter vo 18ni sind! (well mir id PSL wend iistige) Mir spieled am meiste SuZ oder TD, jedi wuche gits en kliine FunWar (alli Clanmitglieder gegenand) und immerwieder neui Turnierli wo me de au was gwünne chönnt... Wer interesse het, de cha mir gern en PN schriibe oder auf im PSN (Sephera-LX) es Mail schicke mitem Betreff UxTc Switzerland So, witerhin bno vell spass im Forum, und en wunderschöne Obig!! Cheers Lexx Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
rossido_Basel Geschrieben 20. Juli 2010 Teilen Geschrieben 20. Juli 2010 Grüezi Herr Why_So_Serious! Ich würde bi ihrem Clan gern mitmache lg rossido Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Why_So_Serious Geschrieben 23. Juli 2010 Autor Teilen Geschrieben 23. Juli 2010 Isch guet Luca Du weisch jo wasi der gschriebe ha im PSN Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
rossido_Basel Geschrieben 26. Juli 2010 Teilen Geschrieben 26. Juli 2010 Isch guet Luca Du weisch jo wasi der gschriebe ha im PSN Hesch numme angscht, das denn nüm de Sexiest X bisch Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Recommended Posts
Archiviert
Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.