Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Bester Trophäensammler der Welt

Tim_Drake

Recommended Posts

Of course, because the curse would be over :biggrin5:

Finaly free, free from collecting trophies the whole day, free from having to be the best Trophy-Hunter of all! (I really can imagine this scene: flashing lights coming out everywhere from your body, a big and loud crack and what comes out is .... , ok I don't know yet, but we will see ... maybe)

'But it really would be shity if this would happen, every single second you've played, every single trophy you've got: for NOTHING (except the good games)

btw:

I would know a trophy you (and all other people in this world) would never achieve: "Get more points, trophies and platinums then Hakoom."

Ok, maybe cheaters would get this trophy, but they don't count

Ich glaub jetzt würde er es "Gut finden". Aber dann nach 2 oder 3 Monaten, nachdem die Trophäen eventuell gelöscht wurden, er nicht mehr zockt oder nur noch ein bisschen und zum Spaß zockt - und dann mal drüber nach denkt. Dann wäre er bestimmt sauer....

How about joining a self-help group? Like alcoholics anonymous... the trophyhunters anonymous. Might help :D

trophyhunters = good guys

anonymous = bad guys

:D

"hi i'm justin, i love hunting trophies" - "hi justin"

"hi i'm hakoom, i love hunting trophies" - "wtf guys its hakoom O.O" :D

wow ich weiss dass sie gecheatet haben, es geht um die weltrangplatzierung, da kann hakoom vorher nochmal reinhaun ;) und ich weiss ebenfalls, dass duck360 5 leute sind, wie man aus meinem post schliessen kann:

Ja, aber ich finde Hakoom ist der beste Hunter - 1. hat er die meisten Trophies (duck sind halt 5 Leute) und weil die gecheatted haben. Wollt ich auch nochmal loswerden. ;)

@ahkoom Do you like racing games, other games than motorstorm apocalypse? :smile:

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.

• Neu erstellen...