strat594 Geschrieben 5. April 2010 Teilen Geschrieben 5. April 2010 Saletti zäme, Ha mol welle froge ob mer öper cha hälfe met dere einte BC2 Trophie womer 5 fründe muess abstäche? Has jetzt scho es paar mol nach de methode, "vellech klappts jo per zuefall" probiert aber erfolglos. Wär cool wemer öper chönt hälfe:smile: Eifach Adde: strat594 Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Darktriple Geschrieben 5. April 2010 Teilen Geschrieben 5. April 2010 Statt uf 5 Schwiizer z'warte, wo sech hie mälde, wärs gschider, du gosch i das Thema http://forum.trophies-ps3.de/battlefield-bad-company-2/30372-verabredung-online-trophaeen-zu-battlefield-bad-company-2-a-260.html und schribsch dis Aliege dört ine. Isch äuä besser, well uf sooooo dermasse viel Schwiizer werdsch au net träffe. De müeste si erst no BF: BC2 ha Eifach ineschribe, dass was genau wotsch mache und de melde sech de scho Lüüt. De chasch si jo in PSN hinzuefüege und anschliessend "messerle" Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
strat594 Geschrieben 6. April 2010 Autor Teilen Geschrieben 6. April 2010 Eigentlech schad dases do ned meh schwiizer ome het aber trotzdem thx! probiere das mol, vellech fends sech jo es "opfer":smile: Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Latino_de_Espana Geschrieben 26. Mai 2010 Teilen Geschrieben 26. Mai 2010 hey wemmers usprobiere..? Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
fusion Geschrieben 2. Juli 2010 Teilen Geschrieben 2. Juli 2010 Vilicht chli schpat, aber mich chönt me au no aaschriibe, chönti die Trophie au no bruuche. Und wieso ned es reins Schwiizer-Squad? ...wär geil wemmer no chöntid en Schwiizer-Fahne ufs Schlachtfäld mitnä Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
shadowman83 Geschrieben 15. September 2010 Teilen Geschrieben 15. September 2010 i ha die trophy scho aber wenn öpper no hilf brucht den bini zur stell....schicket mir e psn nachricht a shadowman83 Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Why_So_Serious Geschrieben 18. September 2010 Teilen Geschrieben 18. September 2010 Ich wür Au no helfe!! Eifach en PSN Message schribe (NED fründesafrag da ich kei Platz meh ha; wirde aber e paar lösche) Sephera-LX Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Recommended Posts
Archiviert
Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.