psychokai Geschrieben 2. Juni 2009 Teilen Geschrieben 2. Juni 2009 Also uf de englishe Homepage geds jo scho e Länder Ranglischte, ond det semr jo au ned schlächt debi (be det zwor au nonig agmäldet) aber wenn meh Lüüt sech det au no mäldid rötschidmr grad weder es paar Räng wiiter noch ufe.Ech be im Momänt no dra bi minere Ranglischte woni emr förs Forum mache, Flagge izfüege. Aber ech weiss nonig vo allne wohr, dass sie chömid. Aber wenn de mol alli imene Land zuezordne send, chani secher mol sone Länderlischte mache. Eifach nor förs Forum, ond wöus do eh fascht nor dütschi hed wärdid die eh uf Rang 1 si, denn mer odr d'öschtricher. Vo dem här lohnt sech das ned so, wöu jo eh nor es paar wenigi Länder im forum verträte send. Drom empfehl ech üüch die Siite woni gseit. Muess no rasch de Link sueche, wenn öper ned weiss weli siite ech meine werum wäre mir da nit wir obe meh müesst halt luege das o wen mir ir underzahl sii, so zämä grächnet wird das mir eingentlech glich viel sie wie die dütsch weisch wie nie meine, das sött eigentlech gah mit däm es giebt eifach es gwüsses durchschnitts lvl Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Birrer Geschrieben 2. Juni 2009 Autor Teilen Geschrieben 2. Juni 2009 werum wäre mir da nit wir obe meh müesst halt luege das o wen mir ir underzahl sii, so zämä grächnet wird das mir eingentlech glich viel sie wie die dütsch weisch wie nie meine, das sött eigentlech gah mit däm es giebt eifach es gwüsses durchschnitts lvl Jojo, weiss scho was du meinsch. Pönkt zäme rächne ond de uf ei person abberechne (dorchschnettswärt) aber äbe dezue müessti zerst mol vo alne wöse wos wohne. Werde bim nögschte Ranglischte Update mol bi dene woni weis e Flagge hinzuefüege. ond die andere wärdid sech de no dis no mälde wenns gsänd dass bi ehne kei Fahne esch. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
El Maik Geschrieben 3. Juni 2009 Teilen Geschrieben 3. Juni 2009 UUUURI MI KANTON. DUDIDUM. 'S ISCH SUUUUMMERTIME. All sind HIGH! Mr hent Party tonight Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
psychokai Geschrieben 3. Juni 2009 Teilen Geschrieben 3. Juni 2009 UUUURI MI KANTON. DUDIDUM. 'S ISCH SUUUUMMERTIME. All sind HIGH! Mr hent Party tonight eisey gracey game isch aber o isy sufe macht dick und holl ke mist wen mä under alk isch cha meh sich halt eifach nüm so guet konsetrieren und de lot me gschieder d finger vom chästli wül schüsch chuns nid guet ^^ Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
El Maik Geschrieben 3. Juni 2009 Teilen Geschrieben 3. Juni 2009 eisey gracey game isch aber o isy sufe macht dick und holl ke mist wen mä under alk isch cha meh sich halt eifach nüm so guet konsetrieren und de lot me gschieder d finger vom chästli wül schüsch chuns nid guet ^^ Gimer en joint zum chille, nachr ade party nimi en pille. mit chli LSD gani uf d pischte. Nei ich bi nit bsuffe oder bekifft. ich lose nur grat schwizer hip hop Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
psychokai Geschrieben 4. Juni 2009 Teilen Geschrieben 4. Juni 2009 isy ^^ wurzel5 gima oder was losisch für schwizer hip hop Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
El Maik Geschrieben 4. Juni 2009 Teilen Geschrieben 4. Juni 2009 wurzel5, breitbild, bandit, nikon soundsystem, pvp Gimma hani mal persönlich midem gred. Ibildete Sack segi nur..Der het sich verdammt hoch obe Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
psychokai Geschrieben 4. Juni 2009 Teilen Geschrieben 4. Juni 2009 hehe okey ig bi besser als du ha scho mitem arnold del curto gredet ^^ mi pere kennt nä das isch ä geile siech het öpper hi terminator dei erlösung wo är würd uslehne ?? Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
El Maik Geschrieben 12. Juni 2009 Teilen Geschrieben 12. Juni 2009 Ich jedefalls nit^^ Find so Spieli allgemein nit guet wo dur Trophies mönt "pusht" werde Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
psychokai Geschrieben 13. Juni 2009 Teilen Geschrieben 13. Juni 2009 ja klar gib dir rächt 12 gold trophy de hey die angere wo de scho heschn ka ke wärt meh Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Tomiboy666 Geschrieben 15. Juni 2009 Teilen Geschrieben 15. Juni 2009 Jo und in 4 Stund hesch dsSpiel durragspielt und Platin gholt.:emot-raise: Aso dGrafik goht jo no aber dSpielziit isch a Frechheit. Isch das Spiel vo EA? Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Milano84 Geschrieben 17. Juni 2009 Teilen Geschrieben 17. Juni 2009 Ich brauche eure Hilfe meine Lieben Schweizer Da ihr so ein freies Land seid und nicht wie wir Deutsche, habt ihr immer einen PS Store der Rand voll ist mit allem was es gibt! Deshalb suche ich euch auf um zu fragen, ob mir jemand helfen könnte und mein Konto etwas mit Schweizer Franken füllen könnte! Ich würde im tausch entweder Spiele bieten oder den guten alten € zu euch rüber schicken! Bitte meldet euch per PM oder einfach hier wenn ihr mir eure Hilfe anbieten würdet! Das wäre wunderbar! Vielleicht wird ja eine richtige PSN Freundschaft draus und man könnte zusammen zocken, sich austauschen über News,... oder einfach mit Trophies helfen die Online Spiele benötigen! Lieben Gruß aus dem Wunderschönen Dresden! Milano Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Foxhound Geschrieben 30. Juni 2009 Teilen Geschrieben 30. Juni 2009 jo milano , bin deutscher der in der schweitz lebt, ich kann was regeln Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Schreimi Geschrieben 28. Juli 2009 Teilen Geschrieben 28. Juli 2009 chunt öbber vo züri ?? wr gärn mit öberem chli games tüüschle sotigi für eifachi platin hey öber het dochgschribe es git soneuslenbibliothek .. gits so eini au in züri ??? mfg Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Birrer Geschrieben 28. Juli 2009 Autor Teilen Geschrieben 28. Juli 2009 chunt öbber vo züri ??wr gärn mit öberem chli games tüüschle sotigi für eifachi platin hey öber het dochgschribe es git soneuslenbibliothek .. gits so eini au in züri ??? mfg Chomme zwor ned vo Zöri, aber mer lehnid üs jo scho flissig Games us gäu Cha üch de Schreimi imfal nor wiiterempfähle, sehr vertrounswördig ond fröndlech !!! äähm, uslehn bibliothek, jo meh oder weniger. Mer hend dänkt dass vlt. Stadtibliothek öpis hed, aber üsi hed nor PC games ond au nor gaaaaanz wenig. also bezöglech PS3 games eider fählazeig Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Schreimi Geschrieben 29. Juli 2009 Teilen Geschrieben 29. Juli 2009 Chomme zwor ned vo Zöri, aber mer lehnid üs jo scho flissig Games us gäu Cha üch de Schreimi imfal nor wiiterempfähle, sehr vertrounswördig ond fröndlech !!! äähm, uslehn bibliothek, jo meh oder weniger. Mer hend dänkt dass vlt. Stadtibliothek öpis hed, aber üsi hed nor PC games ond au nor gaaaaanz wenig. also bezöglech PS3 games eider fählazeig hehe merciii ich chan de birrer au nur wiiterempfehle dito.. isch ja logisch bisch ja en moderator ah oke schaad da hend eusi dütsche kollege scho en vorteil.. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
RoflKartoffl Geschrieben 29. Juli 2009 Teilen Geschrieben 29. Juli 2009 Schreimi, ich chume vo Mettmenstetten, 2 dörfer wiiter Chönted also gern mal games uslehne wend wetsch. MfG RoflKartoffl Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
psychokai Geschrieben 29. Juli 2009 Teilen Geschrieben 29. Juli 2009 chunt vielech öpper umgäbig bern besser geseit thun steffisburg um games uslehne u so ^^ Schremi bi dim banner steit hinte dra no pic vielech usehne gseht blöd us ^^ Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Schreimi Geschrieben 29. Juli 2009 Teilen Geschrieben 29. Juli 2009 Schreimi, ich chume vo Mettmenstetten, 2 dörfer wiiter Chönted also gern mal games uslehne wend wetsch. MfG RoflKartoffl jea isch ja geil het ned denkt dases no trophy hunter i minere umgebig het usert eine vo eusere klass ja gern was hesch soo a liechte platin games ? und no e frag wie alt bisch mfg Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
psychokai Geschrieben 29. Juli 2009 Teilen Geschrieben 29. Juli 2009 schremi no mal bi dim banner steit hinte dra no pic usehne schadet am schwizer image Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Recommended Posts
Archiviert
Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.