Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Schweizer Off Topic Thread

Birrer

Recommended Posts

Ech eröffne mo en Thread för Sache wo nor üs Schwiizer beträffid.

Egal was, schribit eifach was euch grad passt oder beschäftigt oder unklar esch, etc.

Ech fang mol metem erschte Thema a:

Mech nemmt öpis wonder, ond zwor esch mer ufgfalle, dass die Dütsche emr weder Games uslehenid. Geds bi eus au Firmene wo das möchid. Oder chamr die sogar i de Videothek uslehne. Be scho Johre nömme inere videothek gsi drom weissi ned öbs det au Games get. Wer weiss öbs ide Schwiiz öberhaupt Möglechkeite ged sech Games uszlehne?

D`Möglichkeit bestoht ind dr Schwiz... uf jede Fall im Basel, mir händ ggg-homelogo_666.gif

das isch e Bibliothek für Jung und Alt. Bücher, DVD, CD`s und Games köhrt zum Sortimänt. Du muesch mol im Internet e biz ume surfe.

Süscht...sind ihr frühner nit mit dr schuelklass ind Bibliothek???

Luzärn miesti so öbis ha.

Willkommen beim Bibliotheksverband Region Luzern

Probiers mol uf die Page...

:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Klar semr au met de schuel id Biblio aber ech be bald 30gi, wo nech no id Sek be hedmr no SNES gamed ond de N64 esch grad use cho :-) Do hed no käi bibiothek games gha. Ond ide Stadt biblio (danke no förs sueche vom Link, aber dä hani au scho könnt) hends nor PC-Games.

Mol luege öbi vlt no öpis fende.

Aber danke no för dini Infos

Greez

Pädi

YYeeeeaaahhhh geil endlich mol eine us minere Region.

Hesch di scho vorgstellt bi eus? Wärno cool de wössdidm mer chli meh öber dech! Vorallem weti bsonders gärn vo der meh wösse wo du jo grad ome Egge wohnsch. Mach en thread uf m Thema Vortellungen.

Greez vo ämmebrogg

Patrick

Adde mich doch einfach, dann kannste meine Liste angucken. es sind zuviele um es aufzuzählen. Hab ca. 35 Spiele und ca. 15 PSN Spiele :smile:

Aber im momen zock ich vorwiegend: Worms, BFBC, COD 4+5, Merc.2, Socom.

Aber wenn du mal Hilfe bei einer Trophy brauchst nehm ich gerne auch mal ein altes Spiel nach vorne.

Übrigens wäre es noch nett von dir im Thred Vorstellungen was über dich zu schreiben. Also einen eigenen Vorstellungsthread erstellen. Wirkst dann gleich viel sympathischer weil man ein bisschen was über ich weiss. Braucht kein Roman, aber ne ausführliche Vorstellung kommt immer gut an! Danke. :smile:

Und dann darfst du mich auch als Freund in deine PSN Liste nehmen :biggrin5::biggrin5:

Jup habs grad nach dem Posten gesehen. War gestern wohl nicht so mein Tag :emot-what:

Aber heute gehts super. Der Tag hat am morgen früh um 7.00 Uhr mit einer Platin Trophy begonnen. Mal schauen wie er endet.

Übrigens, du hast mir ja, ne Freundesanfrage geschickt, als ich sie annehmen wolte, kam da aber irgend eine Fehlermeldung und der Vorgang wurde abgebrochen. Kannst du mir bei Gelgenheit bitte nochmal eine schicken. Thx

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.

• Neu erstellen...