pomi1414 Geschrieben 20. August 2010 Teilen Geschrieben 20. August 2010 da obe hier im forum oder nöd? Kasch mol Link gä? Ha nüt gfunde Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
cutkiller96 Geschrieben 20. August 2010 Teilen Geschrieben 20. August 2010 Dan han i das verwechslet mit treffpunkt, srry. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Karpfen Geschrieben 20. August 2010 Teilen Geschrieben 20. August 2010 wer isch alles ZSC-Fan!? Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
cutkiller96 Geschrieben 20. August 2010 Teilen Geschrieben 20. August 2010 Wer luegt sich überhaupt hockey an? Bruch ich ned im Lebe. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
pomi1414 Geschrieben 20. August 2010 Teilen Geschrieben 20. August 2010 wer isch alles ZSC-Fan!? Ich nid, EHC Basel sin eh die beschte:smilielol5:(Witz des Tages). Aber dött gönn ich euch de Sig, wenn ihr scho nit im Fuessball gwünne:D Wer luegt sich überhaupt hockey an? Bruch ich ned im Lebe. Do muess ich dir zueschtimme Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Karpfen Geschrieben 20. August 2010 Teilen Geschrieben 20. August 2010 Hockey isch Nr. 1 i de Schwiiz Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
cutkiller96 Geschrieben 29. August 2010 Teilen Geschrieben 29. August 2010 Du meinsch in Kanada? Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Graf Morbus Geschrieben 15. März 2011 Teilen Geschrieben 15. März 2011 eeeeeeeeeeeeeeeeeeevil! dä thread isch jo tot!! so, jetzt säged mou, was zocke d'lüt um züri zur zit? wär no geil wenn i mou online nid müesst hauchdeutsch schprechen... oder gseht dir das angers? greetz, morbus Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
LightningSath Geschrieben 26. März 2011 Teilen Geschrieben 26. März 2011 Momentan vorallem Crysis2, Black Ops oder sogar sehr gern ab und zue e Rundi CoD4.. isch halt immerno s beschte Spiel vo de Serie. Gruess Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Graf Morbus Geschrieben 26. März 2011 Teilen Geschrieben 26. März 2011 Momentan vorallem Crysis2, Black Ops oder sogar sehr gern ab und zue e Rundi CoD4.. isch halt immerno s beschte Spiel vo de Serie.Gruess Schöni uswahl! bi mir isches zur zit crysis 2, immer wider chli black ops... bi killzone 3 hani grad gester platin gholt. jetz pushi de mou crysis vorwärts und de kümmeri mi no um paar angeri platin-projekt woni scho rächt guet vorbereitet ha. hesch du au platin-projekt am start? Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
LightningSath Geschrieben 31. März 2011 Teilen Geschrieben 31. März 2011 Sorry für die späti Antwort, bin nöd dihei gsi Naja ha jetzt grad bi Crysis gse dass mer eh 6 monat warte muess - was ja eigentlich ziemlich beschisse isch - darum momentan eher nöd. Black Ops hanich mich jetzt ufgrafft nomal de SP durezspile mitem Intel-Guide.. Tonbänder sammle - wie unnötig . Uf jede Fall isch nebedra no Uncharted1 am laufe. Han erscht vor churzem agfange wieder Platin "zjage" Gruess Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Graf Morbus Geschrieben 1. April 2011 Teilen Geschrieben 1. April 2011 Sorry für die späti Antwort, bin nöd dihei gsiNaja ha jetzt grad bi Crysis gse dass mer eh 6 monat warte muess - was ja eigentlich ziemlich beschisse isch - darum momentan eher nöd. Black Ops hanich mich jetzt ufgrafft nomal de SP durezspile mitem Intel-Guide.. Tonbänder sammle - wie unnötig . Uf jede Fall isch nebedra no Uncharted1 am laufe. Han erscht vor churzem agfange wieder Platin "zjage" Gruess Joa, Tonbänder sammle isch nid all zu prickelnd. aber es git au schlimmeri Sammelaktione wie bi Bioshock. dört muesch aues no mou zocke wenn eis nid hesch. im 2te teil bruuchsch wenigstens nur 100 vu 128... crysis isch dr hammer. geile multiplayer. aber uf elite wirds huere hert... Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
ffZH Geschrieben 22. September 2011 Teilen Geschrieben 22. September 2011 jup, züriiii... (um genau z'si... Schlieeereee) isch übrigens grad min erste post *uee* Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Karpfen Geschrieben 2. April 2013 Teilen Geschrieben 2. April 2013 Hallo! Was isch los Zürcher... Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Recommended Posts
Archiviert
Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.