Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Züüri was den suscht xD

Schreimi

Recommended Posts

Geschrieben
ehy, wasch los hie, müemer de Treadh close ?!

Benehmet euch, oder mer mues das melde.

Ihr sind kei hönd :D

Also! benehmet euch!

Jä jä, isch guet. Mir benähme uns wider:biggrin5:. Dä Thread wird eh nie closed, verschtoht doch kei Admin oder Mod was mir do schnure;)

Geschrieben
Darktriple, chummt der de bekannt vor ? :D

gange go schlafe

GOOOD NIGHT

Scheisse, sie hän e Schwiizer in ihre eigene Reihe. Jetzt bin ich mir die ganzi Zit so sicher vorcho, wenn i Schwizerdütsch gschribe ha und jetzt das:biggrin5:

Schlof guet;)

Geschrieben
Wieso tuet sich Züri und Basel nöd vereine und erobert alle restlichi Kantone? :D

Kei ahnig:biggrin5:, d Feindschaft got halt scho übr 500 Jor:biggrin5:. Das goht denn nit so eifach:biggrin5:, aber wenn sie´s mache würde, denn gäbts nur no 2(3 mit BL) Kanton in de Schwiiz

Geschrieben

Hey Lüt, het eine vo eu mal bock chli online was zämä s'zocke? Wenn ja äddät mich im PSN. Btw mues mä bi ps3trophycard.com sini nationalität ahgä, damit mer bi de schwizer-statistik uftaucht? Bin döt irgendwie nöd drin, oder find mich zumindest nöd ^^.

edit: 122.Slayder1991 bini :D Schwizwiit gseh wenigstens :D. Na es paar Wuche und ich bin under dä Top 100 wuhu :D.

Was für Games zocket ihr derzit? Ich han grad keis geils ih Ussicht... Die geile chömed ersch alli im November! Wenn eine dra intressiert wär, mal es paar Spiel ztuusche chan er mich gern aschribe im PSN.

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.

• Neu erstellen...