Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Gun Club VR


BLUBb007

Recommended Posts

Hallo Community,

 

für dieses Spiel haben wir aktuell kein eigenes Forum. Dieser Thread dient als Ersatz, um euch dennoch einen Austausch über das Spiel zu ermöglichen.

 

WARUM HAT DAS SPIEL KEIN FORUM?

Woche für Woche erscheinen neue Spiele, die bei uns auch immer einen Platz in Form eines eigenen Forums erhalten, samt den wichtigen Standard-Threads. Da jede Software und auch jede Hardware irgendwann an ihre Grenzen stößt, sortieren wir ungenutzte und leere Foren wieder aus. Zwischen der Erstellung und der Löschung liegen dabei mindestens zwölf Monate. Sofern nach der Erstellung mehrere Beiträge oder gar ein Leitfaden und/oder eine Roadmap entstanden sind, wird das Forum nicht gelöscht. Mit diesem Thread gewähren wir eine für uns ressourcensparende Möglichkeit euch trotzdem eine Anlaufstelle zu bieten. Wenn hier eine entsprechende Aktivität zu verzeichnen ist, können wir gerne wieder ein eigenes Forum erstellen.

 

Euer

Trophies.de-Team

Das Team unterstützen

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

- Werbung nur für Gäste -

 

Trophäenliste - Gun Club VR
 
1x platin.png  4x gold.png  11x silber.png  22x bronze.png  = 38
 
 
Bronze
 

 Arrow In The Knee

Shoot off the leg of a zombie.
 

 Alarming

Shoot a fire alarm to set it off.
 

 The Force Is Strong In This One

Let every target fall over from time-out.
 

 Boom! Headshot

Get a headshot on every target in a range.
 

 Rationing Rationale

Spend only one bullet per target in a range.
 

 Hot Problems

Equip incendiary rounds.
 

 Boomstick

Equip Explosive rounds.
 

 Faster Than A Speeding Donut

Equip armor piercing explosive rounds.
 

 Harvest Boom

Destroy 50 food items.
 

 Gotta Go Fast!

Complete a sideshow range in under 25 seconds.
 

 Mr. Clutch

Destroy the last target of the range with the last bullet in your clip.
 

 Seen it all

Attain at least bronze on every Warehouse range.
 

 Mirror Shine

Attain at least silver on every Warehouse range.
 

 Stronger Than Cardboard

Equip armor piercing rounds.
 

 Higher Standards

Equip overpressure rounds.
 

 Fumble Check

Get a perfect reload.
 

 The Expandables

Equip hollow point rounds.
 

 Somebody Set Us Up The Bomb

Blow up more than one target at once using an explosive.
 

 Overkill

Use a grenade on the final target in a simple range.
 

 The Sworn Enemy of Targets

Complete 50 ranges.
 

 A New Dawn

Attain at least bronze on every Allied range.
 

 Shiny Allies

Attain at least silver on every Allied range.
 
 
Silber
 

 I See What You Did There

Equip zombie rounds.
 

 Ammo Conscious

Destroy 2 targets with one round
 

 Resource Hog

Fire 10,000 rounds.
 

 We're Done Here

Attain at least gold on every Warehouse range.
 

 Shave And A Haircut

Purchase a skinned version of a gun.
 

 I Never Asked For This

Equip as many attachments as poossible to an owned gun.
 

 I Am Infinite, I Am Eternal

Equip the largest magazine available to an owned gun.
 

 Firepower

Own half of the available weapons.
 

 Headshot King

Get 10 headshots in a row.
 

 Stolen Gold

Attain at least gold on every Allied range.
 

 Unfulfilled Hunger

Destroy 500 food items in the Sandbox.
 
 
Gold
 

 Completionist

Attain platinum on every Warehouse range.
 

 Over Nein Thousand

Attain platinum on every Allied range.
 

 Mobile Armory

Own all of the available weapons.
 

 I Want To Be A Millionaire

Have 1,000,000 cash.
 
 
Platin
 

 Mission Complete

Unlock all Trophies
 
 
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.

×
  • Neu erstellen...
"); } } // Change the class and localstorage when the toggle is clicked $('.focus-editor-panel[data-setting]').on('click', function(){ var settingName = $(this).attr('data-setting'); var settingStatus = $(this).attr('data-status'); if(settingStatus === '1'){ html.removeClass('enable--' + settingName); localStorage.setItem(settingName, '0'); $(this).attr('data-status', '0'); } else { html.addClass('enable--' + settingName); localStorage.setItem(settingName, '1'); $(this).attr('data-status', '1'); } }); // Dark/light mode button var toggleThemeTooltip = getComputedStyle(document.documentElement).getPropertyValue('--lang--light-dark-mode').slice(1, -1); $('[data-focus-toggle-theme] [data-ipsTooltip]').prop('title', toggleThemeTooltip); $('[data-focus-toggle-theme]').on('click', function(e){ var focusThemeId = html.attr('data-focus-alt-theme'); if(focusThemeId){ e.preventDefault(); $("#focusAltThemeSubmit").val(focusThemeId); $("#focusAltThemeSubmit").click(); } }); // Make hover navigation work with touch devices ;(function(e,t,n,r){e.fn.doubleTapToGo=function(r){if(!("ontouchstart"in t)&&!navigator.msMaxTouchPoints&&!navigator.userAgent.toLowerCase().match(/windows phone os 7/i))return false;this.each(function(){var t=false;e(this).on("click",function(n){var r=e(this);if(r[0]!=t[0]){n.preventDefault();t=r}});e(n).on("click touchstart MSPointerDown",function(n){var r=true,i=e(n.target).parents();for(var s=0;s ul > li:has(ul)').doubleTapToGo(); // Toggle class $('[data-class]').on( "click", function(event) { event.preventDefault(); var classContent = $(this).attr('data-class'); var classModifiers = classContent.split(' '); var className = classModifiers[0]; var modifyClass = classModifiers[1]; if (classModifiers[2]){ var targetElement = classModifiers[2]; } else { var targetElement = 'html'; } if (modifyClass === 'add'){ $(targetElement).addClass(className); } else if (modifyClass === 'remove'){ $(targetElement).removeClass(className); } else { $(targetElement).toggleClass(className); } }); }); // More dropdown menu function focusNavigation() { var navwidth = 0; var morewidth = $('.ipsNavBar_primary .focus-nav__more').outerWidth(true); $('.ipsNavBar_primary > ul > li:not(.focus-nav__more)').each(function() { navwidth += $(this).outerWidth( true ) + 2; }); var availablespace = $('.ipsNavBar_primary').outerWidth(true) - morewidth; if (availablespace > 0 && navwidth > availablespace) { var lastItem = $('.ipsNavBar_primary > ul > li:not(.focus-nav__more)').last(); lastItem.attr('data-width', lastItem.outerWidth(true)); lastItem.prependTo($('.ipsNavBar_primary .focus-nav__more > ul')); focusNavigation(); } else { var firstMoreElement = $('.ipsNavBar_primary li.focus-nav__more li').first(); if (navwidth + firstMoreElement.data('width') < availablespace) { firstMoreElement.insertBefore($('.ipsNavBar_primary .focus-nav__more')); } } if ($('.focus-nav__more li').length > 0) { $('.focus-nav__more').removeClass('focus-nav__more--hidden'); } else { $('.focus-nav__more').addClass('focus-nav__more--hidden'); } } $(window).on('load',function(){ $(".ipsNavBar_primary").removeClass("ipsNavBar_primary--loading"); focusNavigation(); }); $(window).on('resize',function(){ focusNavigation(); }); $(document).ready(function(){ $('[data-setting="fluid"]').on('click', function(){ setTimeout(function(){ focusNavigation(); }, 10); }); });