Tybalt_13 Geschrieben 8. November 2017 Teilen Geschrieben 8. November 2017 Erster also nach Madd8t Und gleich was interessantes mitgebracht: X-Box Achievement Liste : https://www.exophase.com/game/star-wars-battlefront-ii-xbox/achievements/ Spoiler STAR WARS BATTLEFRONT II ACHIEVEMENTS The Cleaner Complete the mission "The Cleaner". GS: 10 0% The Battle of Endor Complete the mission "The Battle of Endor". GS: 15 0% The Dauntless Complete the mission "The Dauntless". GS: 15 0% The Observatory Complete the mission "The Observatory". GS: 15 0% The Storm Complete the mission "The Storm". GS: 15 0% Royalty Complete the mission "Royalty". GS: 30 0% General Distress Complete the mission "General Distress". GS: 15 0% Under Covered Skies Complete the mission "Under Covered Skies". GS: 15 0% Cache Grab Complete the mission "Cache Grab". GS: 15 0% Until Ashes Complete the mission "Until Ashes". GS: 30 0% Discoveries Complete the mission "Discoveries". GS: 65 0% X-Wing vs. TIE Fighter In the campaign, destroy eight starfighters in the skies of Jakku. GS: 30 0% Dark Forces In the campaign, use the Droid to shock three enemies at once. GS: 30 0% A Job Well Done Complete 25 Multiplayer Milestones. GS: 40 0% Balance Point In the campaign, eliminate five enemies at once using the Barrage. GS: 30 0% Master of Deception In the campaign, eliminate a Scout Trooper with Iden’s melee takedown. GS: 30 0% Outcasts Complete the mission "The Outcasts". GS: 15 0% The Battle of Jakku Complete the mission "The Battle of Jakku". GS: 15 0% Outbound Flight Win a match of Starfighter Assault. GS: 30 0% There Has Been An Awakening Reach Rank 25. GS: 40 0% The Force is Strong With This One Reach Rank 50. GS: 65 0% Not All Miss In multiplayer, defeat 3 enemies within one Vanguard usage 5 times. GS: 15 0% A Dominating Presence In multiplayer, boost 100 allies with the Officer commands. GS: 15 0% Sentry Mode Engaged In multiplayer, defeat 150 enemies with the Heavy's Sentry Gun. GS: 15 0% Scoped In multiplayer, get 25 headshots with longblaster rifles. GS: 15 0% The Interceptor Get 20 Killstreaks with Interceptor ships. GS: 40 0% The Bomber Defeat 50 enemies using Dual Proton Torpedoes with the Bomber ship class. GS: 15 0% Multi-tasking Defeat 25 Hero ships with Fighter ships. GS: 15 0% Complete Your Training Complete all unique Battle Scenarios. GS: 40 0% There is No Such Thing As Luck Engage in an Arcade match. GS: 15 0% Ignore Your Instincts At Your Peril Destroy 25 objectives in Starfighter Assault. GS: 15 0% What a Blast Win a match of Blast. GS: 15 0% Strike Back Win a match of Strike. GS: 15 0% Battle Beyond the Stars Win a match of Galactic Assault. GS: 15 0% Choose Your Path While being marked, defeat 50 enemies in Heroes Vs Villains. GS: 15 0% Quick Strike Be the first one to defeat an enemy in a multiplayer match. GS: 40 0% Heavy is the Hand Win a match of Heroes vs Villains. GS: 15 0% Do. Or Do Not. There is no Try. Play as all heroes in Multiplayer. GS: 40 0% A Galaxy at War Win one match in each Multiplayer game mode. GS: 40 0% We are the Spark Defeat 500 enemies as a hero on any Multiplayer map. GS: 40 0% Sieht soweit ganz machbar auf Ich freu mich und habe durch Zufall am Erscheinungstag auch noch Urlaub - Pflichtkauf Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Tybalt_13 Geschrieben 10. November 2017 Teilen Geschrieben 10. November 2017 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Tybalt_13 Geschrieben 4. Juli 2018 Teilen Geschrieben 4. Juli 2018 vor einer Stunde schrieb Wicked Ninja: Jo und gestern gab es dann auch schon das Juli-Update inkl. neuem Modus Welcher Modus wurde hinzugefügt ? Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Tybalt_13 Geschrieben 16. Juli 2018 Teilen Geschrieben 16. Juli 2018 (bearbeitet) vor 10 Minuten schrieb corleone0405: Hi habe probleme mit der trophäe Tu es oder tu es nicht. Nicht versuchen. Man muss jeden helden/Schurke einmal spielen, das habe ich im modus held vs Schurke gemacht, bin such mit jeden mindestens lvl 2 aber nichts bekommen. Kann mir einer sagen was ich falsch mache? Hast Du vor dem letzten Update bereits mit Imperator Palpatine (oder wie genau der sich schreibt) gespielt - der wurde aktuell raus genommen (Balance), gehört aber mit zur Trophäe !? Bearbeitet 16. Juli 2018 von Tybalt_13 Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Tybalt_13 Geschrieben 17. Juli 2018 Teilen Geschrieben 17. Juli 2018 vor 9 Stunden schrieb corleone0405: Nein habe ich nicht, heisst das man kann die trophäe nicht mehr erspielen? Nein, aktuell nicht erspielbar - die haben beim Patch wieder etwas an der Balance geändert und haben danach mitbekommen, das er "zu stark" oder so ist. leider war ein neuer Patch nicht direkt möglich, nur einen Deaktivierung des Char. https://mein-mmo.de/battlefront-2-palpatine-deaktiviert/ https://www.pcgames.de/Star-Wars-Battlefront-2-2017-Spiel-60678/News/Palpatine-wurde-aus-dem-Spiel-entfernt-1260616/ Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Recommended Posts
Erstelle eine Antwort
Du kannst jetzt einen Beitrag verfassen und dich im Anschluss registrieren. Wenn du bereits einen Account hast, dann melde dich bitte an.