Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Allgemeiner Thread zu Dark Souls II Scholar of the First Sin

Recommended Posts

vor 2 Stunden schrieb Kaktor:

Für die versteinerten Leute werden ja diese Duftzweige benötigt... Nun bin ich in einem Gebiet wo einige davon rumstehen, aber ich habe bisher nur sehr wenige von den Zweigen gefunden. Woanders musste ich auch schon Statuen stehen lassen, weil mir die Dinger fehlten. Deshalb stellt sich mir die Frage ob überhaupt genügend Duftzweige für alle Statuen im Spiel vorhanden sind. Muss man genau abwägen an welcher Stelle man die verwendet?

Fundorte aller Zweige (engl.):

-Merchant Hag Melentia: - Only one (12,000)

-No Man's Warf: In a chest in the house with poisoned jars

-Lost Bastille: At the start, passing through there is a way you can drop down a chest with a Covetous Silver Serpent Ring and a Human Effigy

-Sinner's Rise: In a chest after defeating the Lost Sinner

-The Gutter: on a corpse hanging from a plank

-Black Gultch: At the start, jumping down from The Gutter

-Harvest Valley: Found in a cave in the first poison pit

-Iron Keep: Magerold of Lanafir - Only one (7,500)

-Shaded Woods: Another in the room as loot on a corpse when you rescue Weaponsmith Ornifex

-Shaded Ruins: In the chest containing the Lion Mage Set

-Shaded Woods: Talk to Manscorpion Tark with the Ring of Whispers equipped (bought from Sweet Shalquoir in Majula) after you've defeated the area boss.

-Brightstone Cove Tseldora: A branch is still dropped by the hollowed Duke in the Lord's Private Chamber after the fight with The Duke's Dear Freja

-Undead Crypt: After lighting the statue brazier, two Insolent Spirits will appear in the room with the Leydia Witches after the lone Imperious Knight. One of them drops a branch.

-Undead Crypt: One in an iron chest, just before Velstadt, on the left of the stairs

:)

- Werbung nur für Gäste -

Erstelle eine Antwort

Du kannst jetzt einen Beitrag verfassen und dich im Anschluss registrieren. Wenn du bereits einen Account hast, dann melde dich bitte an.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Deine Inhalte, die du zuvor verfasst hast, wurden wiederhergestellt..   Inhalte wieder entfernen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Neu erstellen...