Jump to content
- Werbung nur für Gäste -

IGNORIERT

Speicherstände gehen verloren

Trouble-D87

Recommended Posts

Zum Release bei mir auch. Grad das nervige See Level gepackt... Dann bissel MP gespielt. Tag später alles weg. Seither den SP nicht mehr angerührt. Werde evt. Am Weekend ne Session machen wo ich alles am Stück auf schwer durchspiele. Hab da kinderfrei :-) Falls nicht noch weitere bugs nerven hab ich da dann Platin.

YEAH !

Auf jeden Fall cool endlich die Gewissheit zu haben das DICE dieses Problem bekannt ist und auch noch weit oben auf der To-Do Liste steht! Super! Ich denke in maximal 1-2 Wochen wird dann auch der Patch endlich erscheinen und einem ungestörten Singleplayer Battlefield steht nichts mehr im Wege!

Ein Update ist verfügbar!!

608 MB

http://scene-gamers.de/battlefield-4-update-fuer-die-playstation-4-verfuegbar/

PDATE: Englische Patchnotes:

• General stability fixes that should remove a large amount of the client crashes we are currently seeing on the PS4
  • Fixed the audio drop outs that could occur when playing on large maps. Typical map affected was Golmud Railway in Conquest with 64 players. Ambient sound would sometimes cut out, like foley sounds from player running, vehicle engine sounds, vehicle movement sounds, and map ambient sounds
  • Removed the blur effect on soldiers that appeared when Commanders were using EMP attacks
  • Further reduced the probability of getting a corrupt save file by doing miscellaneous changes to the save file system. These include removing the save file saving again when quitting multiplayer
  • Fixed multiple crashes that could occur when bringing up the in-game Battlelog during round transition
  • Fixed a crash that could occur when using the BattleScreen
  • Fixed a random crash related to destroying vehicles
  • Fixed minor destruction issues in the terrain

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.
Wende dich an einen Admin, wenn du in diesem Thema etwas posten möchtest.

• Neu erstellen...